مخزن استیل کویل دار | 20 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مخزن استیل کویل دار | 20 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مخزن استیل کویل دار: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مخزن استیل کویل دار را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار-تولید کننده منبع کویل دار-قیمت منبع کویل دار-منبع کویل دار به انگلیسی-اجزای منبع کویل دار-قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد


مخزن استیل کویل دار: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار-تولید کننده منبع کویل دار-قیمت منبع کویل دار-منبع کویل دار به انگلیسی-اجزای منبع کویل دار-قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مخزن استیل کویل دار باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

مخزن استیل کویل دار- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مخزن استیل کویل دار در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار-تولید کننده منبع کویل دار-قیمت منبع کویل دار-منبع کویل دار به انگلیسی-اجزای منبع کویل دار-قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از مخزن استیل کویل دار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

مخزن استیل کویل دار طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید مخزن استیل کویل دار لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

مخزن استیل کویل دار | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مخزن استیل کویل دار ، مخزنی ساده از جنس استیل و یا گالوانیزه می باشد که در داخل آن کویل کار گذاشته می شود و جهت تامین آب گرم مصرفی خانگی، تجاری و صنعتی سبک و نیمه سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. مخزن کویل دار عموما یک استوانه فلزی به صورت افقی و یا ایستاده بسته به فضای موتور خانه تولید می شود.

بدنه مخزن استیل کویل دار از ورق استیل و یا گالوانیزه ساخته می شود، زمانی که از ورق گالوانیزه استفاده شود با توجه به شرایطی مانند فشار کاری و ظرفیت در ضخامت ۳ تا ۱۶ میلیمتر ساخته می‌شود. امکان استفاده از ورق سیاه نیز وجود دارد که در آن صورت سطح ورق با رنگ اپوکسی پوشش داده شود.

کویل در انواع مسی، استیل و فولادی و در اشکال حلزونی و U شکل، مارپیچ و... وجود دارند. در منبع کویلی به دلیل ظرفیت حرارتی بالا و رسانندگی قوی مس از کویل مسی در ضخامت های مختلف استفاده می شود.

در مواردی که از بویلر بخار استفاده شود از کویل مسی ۰.۹ میلی متر و اگر از بویلر آب گرم استفاده شود  کویل ۰.۷ میلی متر نصب می شود. در صورتی که آب دارای املاح و امکان رسوب بیشتر از حد انتظار باشد از کویل استیل استفاده می شود که قیمت بیشتری را نیز به دنبال خواهد داشت.

کویلهای U شکل نسبت به کویل های حلزونی انتخاب بهتری برای منبع کویل دار می باشند. زیرا در کویل‌های U شکل در صورت گرفتگی یکی از لوله ها باز هم کویل به کار خود ادامه خواهد داد اما در کویل های حلزونی گرفتگی و یا مشکل در یکی از لوله‌های کویل باعث اختلال در عملکرد تمام کویل خواهد شد.

روش کار مخزن استیل کویل دار

روش کاری مخزن استیل کویل دار بسیار ساده است به این گونه که آب گرم یا بخار تولید شده توسط بویلر و تجهیزات موتورخانه وارد کویل شده و در داخل آن جریان می‌یابد و باعث افزایش دمای کویل می‌شود. از طرفی آب سرد شهری وارد مخزن شده و در تماس با کویل قرار گرفته و انتقال حرارت صورت گرفته و آب گرم مورد نیاز تامین می شود.

کنترل دمای آب گرم مخزن استیل کویل دار از ضرورت زیادی برخوردار است. زیرا با اینکه آب شرب دارای کیفیت می باشد اما عاری از هرگونه باکتری نیست. یکی از این باکتری ها باکتری لژیونلا می باشد که در دمای ۲۵ تا ۵۰ درجه سانتیگراد رشد و تکثیر می شود و برای سلامت انسان مضر است.

آب با حرارت بالای ۷۰ درجه سانتیگراد نیز باعث افزایش رسوب در مخزن و کویل و در نتیجه عملکرد ضعیف سیستم خواهد شد. دمای مناسب و استاندارد آب گرم در منبع کویل دار باید بین ۵۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد حفظ شود.

کویل به طور مستقیم با آب در ارتباط است و با گذشت زمان شاهد کاهش راندمان کاری منبع کویل دار که اصلی ترین دلیل آن می تواند رسوب باشد. در این صورت دستگاه شما نیاز به اسیدشویی دارد. اسید شویی منبع کویل دار به روش های مختلف انجام می شود.

مخزن استیل کویل دار | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

انواع مخزن استیل کویل دار

منبع کویل دار بر اساس هندسی به دو صورت افقی و ایستاده تولید می شود. یکی از عوامل مهم در انتخاب منبع کویلی افقی و یا منبع کویلی ایستاده (عمودی) بر اساس موقعیت مکانی و فضای مورد نظر می باشد، معمولا در موتور خانه با فضای کمتر از منبع کویل دار ایستاده استفاده می شود.

با توجه به اینکه منابع کویل دار افقی تا ظرفیت ۳۰۰۰ لیتر و منابع کویل دار ایستاده تا ۶۰۰۰ لیتر تولید می شوند، عامل مهم دیگر در انتخاب منبع کویلی ظرفیت می باشد.

محاسبه ظرفیت و تولید مخزن استیل کویل دار

آب گرم مورد نیاز، ضخامت و نوع ورق بدنه و عدسی ها، بررسی ابعادی منبع کویلی از نظر امکان ورود و نصب در موتورخانه ساختمان و همچنین تعیین نوع کویل و سطح تبادل حرارتی کویل مورد نیاز باید توسط کارشناسان و به دقت انجام گیرد.

در مورد محاسبه سطح تبادل حرارتی کویل در منبع قاعده‌ای وجود دارد که برای محاسبه مقدار سطح تبادل حرارتی کویل منبع، کل گرمای مورد نیاز منبع را (با توجه به حجم منبع و اختلاف دمای آب سرد ورودی و آب گرم خروجی از منبع) بر ضریب کلی انتقال حرارت (U جنس کویل منبع ضرب در اختلاف دمای لگاریتمی آب ورودی و خروجی تقسیم می‌نمائیم.

بعد از مشخص شدن ظرفیت مورد نیاز مخزن که شامل بدنه و عدسی می شود از فولاد با توجه به شرایط پروژه و نیاز مشتری تولید می گردد و پس از آن کویل نصب می گردد.

در بدنه مخزن بوشن هایی برای اتصال دو لوله ارتباطی به یکدیگر و انواع مختلف سنسورها (سنسور دما، شیرتخلیه، گیج فشار، شیر اطمینان ) به منابع کویلی، در دو حالت پلاستیکی و فلزی تولید شده و تعبیه می‌گردد.

مخزن استیل کویل دار | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت مخزن استیل کویل دار

قیمت مخزن استیل کویل دار دار با توجه به پارامترهای مختلفی مانند ظرفیت مخزن، نوع ورق بدنه اصلی، جنس کویل درون منبع، ضخامت ورقه ها، نوع جوشکاری، رنگ آمیزی بدنه و... مشخص می شود.

عوامل نام برده شده هر کدام به صورت مجزا بر قیمت تمام شده دستگاه موثر خواهند بود. در صورتی که از متریال مشابه در ساخت منبع کویلدار استفاده شود ظرفیت تعیین کننده قیمت خواهد بود به این صورت که هر چه ظرفیت منبع بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود، اما با توجه به نوسانات قیمت مس و فولاد و متغیر بودن جنس بدنه و نوع کویل بسته به شرایط پروژه، برای اطلاع از قیمت منبع کویلی مورد نظر با کارشناسان شرکت مشهد بخار تماس بگیرید.

مخزن استیل کویل دار- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – مخزن استیل کویل دار– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار-تولید کننده منبع کویل دار-قیمت منبع کویل دار-منبع کویل دار به انگلیسی-اجزای منبع کویل دار-قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – مخزن استیل کویل دار– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.